poniedziałek, 18 czerwca 2012

"Go for Gold"



"Go for Gold", to tytuł przedstawienia szkolnego, ale jakże na czasie choć już nieaktualne. Polscy piłkarze pożegnali się z Euro tak samo jak i Irlandczycy i znów coś nas łączy:) Droga po złoto była nam stanowczo nie po drodze. Przegrywać też trzeba umieć i to najlepiej pokazali sami Irlandczycy dając upust emocją w balladzie zaśpiewanej nim jeszcze zabrzmiał ostatni gwizdek

 



 Mówi ona  o czasach Wielkiego Głodu, opowiada całą bolesna historię Irlandii, ale jest tez o tym, że nie ważne jak jest źle, jak biednie, duch irlandzkiego narodu jest nie do zniszczenia.

A wracając do przedstawienia,


byli sportowcy
był Zeus

i był też mój Apollo

Czy rozumiałam co mówią aktorzy?                                                                                          
  hmmmmm zrozumiałam przesłanie przedstawienia, to chyba wystarczy.....przynajmniej mi:)
   Jednak najbardziej mnie urzekło, to jak chłopcy śpiewali. 
  
                                                               
Zatem "go for Gold" nie tylko na scenie, ale i w życiu.                                                                

                                                         










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz